Оцінка впливів на довкілля (ОВД)
Наша компанія забезпечує проходження процедури оцінки впливів на довкілля з дотриманням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища.
Забезпечуємо надійний супровід протягом усієї процедури до отримання висновку з оцінки впливу на довкілля.
- Готуємо повідомлення про планову діяльність.
- Готуємо та опрацьовуємо запити щодо надання інформації, необхідної для написання звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Формуємо звіт з оцінки впливу на довкілля.
- Розраховуємо викиди в атмосферне повітря за допомогою програми ЕОЛ.
Займаємося підготовкою відповідей на зауваження та пропозиції громадськості. - Займаємося підготовкою оголошення про проведення громадських слухань.
- Супроводжуємо отримання висновку оцінки впливу на довкілля.
Звіт з оцінки впливу на довкілля включає:
1) опис планованої діяльності;
2) опис виправданих альтернатив (наприклад, географічного та/або технологічного характеру) планованої діяльності, основних причин обрання запропонованого варіанта з урахуванням екологічних наслідків;
3) опис поточного стану довкілля (базовий сценарій) та опис його ймовірної зміни без здійснення планованої діяльності в межах того, наскільки природні зміни від базового сценарію можуть бути оцінені на основі доступної екологічної інформації та наукових знань;
4) опис факторів довкілля, які ймовірно зазнають впливу з боку планованої діяльності та її альтернативних варіантів, у тому числі здоров’я населення, стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок), ґрунтів, води, повітря, кліматичні фактори (у тому числі зміна клімату та викиди парникових газів), матеріальні об’єкти, включаючи архітектурну, археологічну та культурну спадщину, ландшафт, соціально-економічні умови та взаємозв’язки між цими факторами;
5) опис і оцінку можливого впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (за наявності - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний вплив);
6) опис методів прогнозування, що використовувалися для оцінки впливів на довкілля, зазначених у пункті 5 цієї частини, та припущень, покладених в основу такого прогнозування, а також використовувані дані про стан довкілля;
7) опис передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на довкілля, у тому числі (за можливості) компенсаційних заходів;
8) опис очікуваного значного негативного впливу діяльності на довкілля, зумовленого вразливістю проекту до ризиків надзвичайних ситуацій, заходів запобігання чи пом’якшення впливу надзвичайних ситуацій на довкілля та заходів реагування на надзвичайні ситуації;
9) визначення усіх труднощів (технічних недоліків, відсутності достатніх технічних засобів або знань), виявлених у процесі підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля;
10) усі зауваження і пропозиції, що надійшли до уповноваженого територіального органу, або до уповноваженого центрального органу після оприлюднення ними повідомлення про плановану діяльність, а також таблицю із зазначенням інформації про повне врахування, часткове врахування або обґрунтування відхилення отриманих під час громадського обговорення зауважень та пропозицій;
11) стислий зміст програм моніторингу та контролю щодо впливу на довкілля під час провадження планованої діяльності, а також (за потреби) планів післяпроєктного моніторингу;
12) резюме нетехнічного характеру інформації, зазначеної у пунктах 1-11 цієї частини, розраховане на широку аудиторію;
13) список посилань із зазначенням джерел, що використовуються для описів та оцінок, що містяться у звіті з оцінки впливу на довкілля.
Закон про оцінку впливу на довкілля передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок. Даний перелік розподілено на дві групи. До першої групи відносяться наступні категорії виробництв:
- нафтопереробні та газопереробні заводи;
- ТЕС, ТЕЦ;
- установки для виробництва або збагачення ядерного палива, установки для захоронення радіоактивних відходів;
- чорна та кольорова металургія;
- споруди із переробки азбесту;
- хімічне виробництво(в тому числі виробництво основних хімічних речовин, хімічно-біологічне, біотехнічне, фармацевтичне виробництво з використанням хімічних або біологічних процесів, виробництво засобів захисту рослин, регуляторів росту рослин, мінеральних добрив, полімерних і полімервмісних матеріалів, лаків, фарб, еластомерів, пероксидів та інших хімічних речовин;
- виробництво та зберігання наноматеріалів потужністю понад 10 тонн на рік) будівництво аеропортів, автомагістралей, гідротехнічних споруд портів, тощо. Для видів діяльності, що належать до першої групи, проводить ОВД та надає висновок з ОВД Міністерство екології та природних ресурсів. Для об'єктів цієї категорії необхідно буде також проводити оцінку транскордонного впливу.
До другої групи відносяться об’єкти:
- глибоке буріння;
- категорії сільського господарства;
- видобувна промисловість;
- енергетична промисловість;
- виробництво та обробка металу;
- переробка мінеральної сировини;
- категорії харчової промисловості, тощо, висновки Оцінки впливу на довкілля для яких будуть видавати місцеві територіальні органи. Розпочинати будь-яку з цих видів діяльності без оцінки впливу на довкілля заборонено!
Терміни довільні.
















- ОВД від 300 000 грн. Кожному новому клієнту знижка 5% на післяпроектний моніторинг
- Післяпроектний моніторинг від 100 000 грн
- Стратегічна екологічна оцінка від 30 000 грн